تور کوش آداسی از تهران

تور کوش آداسی از تهران
خیلی از افرادی که علاقه‌مند به بازدید از کشور ترکیه دارد با شهر کوش آداسی آشنایی ندارند. افراد از زمانی که نام این شهر را می‌شنوند که کوش آداسی کجاست؟ کوش آداسی در زبان ترکی به معنای جزیره پرنده هستش. دلیل نام گذاری این شهر این است که کوش آداسی یک شهر ساحلی بسیار زیباست که در قسمت جنوبی این کشور قرار گرفته و چیزی حدود ۹۰ کیلومتر با شهر ازمیر فاصله داره. اگر به دنبال یک فضای آرام‌ بخش برای تعطیلات هستید در آن به استراحت آرامش بروید و یا اگر به دنبال تفریحات هیجان هستید که انرژی خود را تخلیه کنید ، شهر کوش آداسی میتونه در هر حالت یک انتخاب عالی باشه.

سفر به کوش آداسی، سفر به شهری متفاوت در  ترکیه است. این شهر مناطق تاریخی، مراکز خرید رنگارنگ، سواحل شنی، و تفریحات آبی بسیاری را در خود جای داده است. هتل های کوش آداسی با طراحی های منحصر به فرد خود و نمای زیبا از دریا و ساحل، یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این شهر می باشند. با خرید تور کوش آداسی می‌توانید تجربه تفریح و گردش در این شهر شگفت انگیز را به دست آورید و برای خود و همراهانتان خاطره سازی کنید. تور کوش آداسی در بین بسیاری از گردشگران ایرانی بعنوان بهترین تور استانبول شناخته شده است و طرفداران بسیاری دارد.

 

تور کوش آداسی از تهران


کوش آداسی به تمامی مراکز گردشگری مهم نزدیک به خود نظیر ازمیر، مارماریس، مریم آنا، پاموکاله، میلت، دیدیم، و بودروم نزدیک است و همچنین بندر کوش آداسی در نزدیکی جزیره " ساموس " که یک جزیره یونانی است قرار گرفته و همین یکی از دلایل مهم جذب توریست به این منطقه است. اگر در بهار و تابستان با تور کوش آداسی به این جا سفر کنید می توانید با قایق‌های موتوری به این جزیره یونانی رفته و آن جا را هم از نزدیک ببینید. در آخر لازم به ذکر است که این بندر یکی از بنادر مهم اقتصادی و گردشگری در ترکیه به شمار می‌رود و برای سردمداران این کشور بسیار ارزشمند است.

 

تور کوش آداسی از تهران

 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

کوش آداسی در منطقه ای مدیترانه ای در نوار ساحلی دریای اژه واقع شده است و آب و هوایی معتدل دارد. این شهر ساحلی حدود 300 روز سال، غرق در آفتاب بوده و زمستان های معتدلی را سپری می کند و همین موضوع باعث شهرتش شده است. برای سفر به کوش آداسی لازم نیست نگران آب و هوا باشید؛ چرا که این شهر در اکثر روزهای سال آب و هوایی دلپذیر و مطبوع دارد.

 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی


بهترین فصل برای سفر به کوش آداسی از نظر آب و هوا بهار و تابستان است، اما در پائیز و زمستان نیز سردی هوا آزاردهنده نیست و به دلیل کاهش تعداد گردشگران، قیمت هتل‌ و پروازها کمتر است و شما می‌توانید با بودجه محدود یک سفر رویایی را تجربه کنید. خلوت‌ترین ماه کوش آداسی نوامبر است، از این رو قیمت‌ها به طور شگفت انگیزی پایین خواهد آمد. بنابراین در ماه نوامبر می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت‌ها به این شهر زیبا سفر کنید.  همچنین شلوغ‌ترین ماه‌های کوش آداسی به ترتیب جولای، ژوئن و می هستند که این شهر زیبا میزبان گردشگران زیادی از گوشه و کنار دنیا خواهد بود.

 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

 

تور کوش آداسی

هنگامیکه با تور به کوش آداسی سفر کنید، از بابت رفت و آمد، محل اقامت و بسیاری از مسائل سفر مانند امکانات رفاهی و غیره خیالتان راحت است. قیمت تور کوش آداسی از نظر اقتصادی به صرفه تر از سفر مستقل است و میتوانید با هزینه کمتر لحظات خوشی را تجربه کنید.

خدمات تور کوش آداسی یک تور شامل:

• بلیت رفت و برگشت
• اقامت در هتل
• صبحانه
• نوشیدنی
• ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل
• ترانسفر زمینی از ازمیر به کوش آداسی
• لیدر فارسی زبان
• بیمه مسافرتی
• گشت شهری

 

تور هوایی کوش آداسی

تور هوایی کوش آداسی یکی از بهترین و راحت ترین راه های سفر به این منطقه رویایی است. شهر کوش آداسی فرودگاه ندارد و به همین دلیل هیچ پرواز مستقیمی به این شهر امکان پذیر نیست. نزدیکترین فرودگاه به کوش آداسی که پرواز مسافران این مقصد به آن می نشیند، فرودگاه ازمیر است که با این شهر تنها 90 کیلومتر فاصله دارد.از فرودگاه ازمیر با ترانسفر زمینی حدود 1 ساعت و نیم بعد به کوش آداسی خواهید رسید. لازم به ذکر است که تنها وسایل نقلیه عمومی در کوش آداسی، تاکسی‌های خطی یا همان ون است. شرکت های هواپیمایی متنوعی مانند: هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی اطلس جت، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی معراج، هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی پگاسوس و هواپیمایی آسمان به کوش آداسی پرواز دارند.

 

تور هوایی کوش آداسی


جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

تور گردشگری کوش آداسی، انواع مختلف تفریحات خاطره انگیز را برای مسافران این شهر فراهم می کند. در این شهر ساحلی زیبا از جاذبه‌های تاریخی گرفته تا مکان‌های تفریحی و طبیعی توجه شما را به خود جلب می‌کند. سواحل ماسه ‌ای متنوع آن با آب‌های آبی شفاف و امکانات تفریحات عالی آبی، جوی هیجان انگیز و شادی را برای شما فراهم آورده است. موج‌ سواری، اسکی روی آب، قایق ‌سواری و والیبال ساحلی و ... تنها بخش کوچکی از انتخاب‌های شما عزیزان علاقه‌مند به هیجان بشمار می‌رود. تماشای غروب آفتاب در سواحل این شهر یکی از محبوبترین کارهایی است که گردشگران انجام می دهند.

 

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی


 
مناطق دیدنی کوش آداسی

• جزیره کبوتر یا گورچین آدا | Pigeon Island
• ساحل مخصوص بانوان | Ladies Beach
• لعه گوورجين آداسی | Güvercinada Kusadasi
• پارک آبی آدالند کوش آداسی | Adaland Aquapark )
• هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی (Ilayda Avantgarde Hotel)
• هتل آمارا سیلایت الیت کوش آداسی (Amara Sealight Elite)
• هتل ل بلو اَند ریزورت کوش آداسی (Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi)

 

مناطق دیدنی کوش آداسی

 

اطلاعات مهم شهر کوش آداسی

• زبان رسمی: ترکی استانبولی
• واحد پول: لیر ترکیه
• پیش شماره کشور: 90+
• پیش شماره شهر: 256
• اختلاف ساعت با تهران: حدود 1/5 ساعت از تهران عقب‌تر
• شماره‌های ضروری: آتش نشانی 110، آمبولانس 112، پلیس
155

خوشمزه ترین غذاها را در کوش آداسی

در تور کوش آداسی می توانید خوشمزه ترین غذاهای ترکی را تجربه کنید و از شکم گردی در این شهر لذت ببرید. امکان امتحان کردن غذاهای ترکی مانند کباب، دلمه، کومپیر، پیتزا، کارنیاریک، و بورک را نیز در کوش آداسی خواهید داشت. غذاهای مدیترانه ای و دریایی کوش آداسی نیز طرفداران بسیاری دارند. غذاهایی مانند صدف شکم پر، ساندویچ ماهی کبابی با نام ترکی بالیک اکمک، میگو و دیگر خوراک های دریایی از جمله لذیذ ترین غذاهای مدیترانه ای هستند که در تور کوش آداسی می توانید امتحان کنید.

 

خوشمزه ترین غذاها را در کوش آداسی
 

رستوران های مزگیت (Mezgit Restaurant)، اوز اورفا (Oz Urfa Restaurant)، کستل (Castle)، کازابلانکا (Casablanca) و سام ور الس (Some Where Else) از بهترین رستوران های کوش آداسی هستند. این رستوران ها فضای بسیار دلپذیری دارند و لحظاتی خوش را برای شما رقم می زنند.

 

خوشمزه ترین غذاها را در کوش آداسی

 

مهم‌ترین فستیوال‌ها و ایونت‌های کوش آداسی

1-فستیوال موسیقی کبوتر طلایی:

برگزاری این فستیوال از حدود نوزده سال پیش در کوش آداسی آغاز شده و هر ساله در ماه ژوئن میزبان علاقه مندان موسیقی است. گفتنی است که فستیوال موسیقی کبوتر طلایی، یکی از بهترین فستیوال‌های موسیقی پاپ در  کشور ترکیه بشمار می رود. این فستیوال پنج روز به، مسابقه‌های جذابی بین آماتورها و متخصصان موسیقی می پردازد. همچنین برگزاری فستیوال‌های خیابانی پرنشاط همراه با کنسرت‌ها و شوهای رایگان و جذاب باعث شده که هر سال افراد زیادی برای دیدن این فستیوال به کوش آداسی سفرکنند.

 

فستیوال موسیقی کبوتر طلایی

 

2- جشن عروج

جشن عروج حضرت مریم به عرش که عقیده و سنتی کهن در میان کلیسای کاتولیک و ارتدوکس شرقی بوده است. آن‌ها اعتقاد دارند که جسم و روح مریم مقدس، پس از پایان یافتن زندگی‌اش در این دنیا، به سمت عرش عروج کرده است. مردم کوش آداسی هر سال در اواسط ماه آگوست، این روز را جشن می‌گیرند.

 

جشن عروج



3- مسابقات شترسواری

ماه دسامبر یا ژانویه که در واقع فصل جفت گیری شترها است، مسابقات شترسواری در کوش آداسی برگزار می‌شود .

 

مسابقات شترسواری

 

امتیاز : بد خوب